مسابقه کتابخوانی زینب های زمان و رهروان زینب (س) برگزار می شود 

مسابقه کتابخوانی زینب های زمان و رهروان زینب (س) برگزار می شود 

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹
صمدالله سعیدی گفت: کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) در نظر دارد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه مجازی کتابخوانی زینب های زمان و رهروان زینب (س) را برگزار کند.

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) در نظر دارد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه مجازی کتابخوانی برگزار کند.







مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت افزود: این مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب زینب های زمان و رهروان زینب (س)، درباره زندگانی حضرت زینب (س) و ایثار بانوان پرستار است.








وی با اشاره به شرایط سنی شرکت کنندگان، بیان کرد: گروه های سنی ۱۵ سال به بالا می توانند در مسابقه کتابخوانی زینب های زمان و رهروان زینب (س) شرکت کنند.







سعیدی ابراز کرد: در مجموع هزینه ثبت نام و خرید کتاب ۲۰ هزار تومان است و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای ثبت نام، تهیه کتاب و پرسش نامه با شماره گیری 09131484487 با ما ارتباط برقرار کنند.






 
مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت اظهار کرد: علاوه بر این نیز پس از پاسخ‌گویی به سوال های پرسش نامه می بایست تصویری از آن را از طریق ایتا به شماره موبایلی که اعلام شده، ارسال کنند.






وی در خصوص اهدا جوایز به نفرات برتر، عنوان کرد: هم زمان با میلاد حضرت زینب (س) مراسم قرعه کشی برگزار شده و نفرات برتر معرفی می شوند البته زمان اهدا جوایز به نفرات برتر در ۲۲ بهمن سال جاری مصادف با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.






سعیدی ادامه داد: ۱۱۴ جایزه شامل سفر به اماکن مقدس همچون مشهد، قم، جمکران، حواله خرید لوازم ظروف منزل، محصولات فرهنگی، حواله پوشاک و لوازم ورزشی، پاکت وجه نقد و افتتاح حساب قرض الحسنه در نظر گرفته شده که به ۱۱۴ نفر برتر اهدا می شود.






مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای مسابقه کتابخوانی زینب های زمان و رهروان زینب (س) ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و از آن مهم تر آشنایی بیشتر قشر جوان، میانسال و بزرگسال ما با حضرت زینب (س) و فداکاری های زنانی که با تاسی از حضرت زینب (س)، زینب وار در کسوت پرستاری به مردم خدمت می کنند، است.






شایان ذکر است؛ مولف کتاب زینب های زمان و رهروان زینب (س) صمدالله سعیدی مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت بوده و علاوه بر تالیف این کتاب، تاکنون بیش از ۳۵ کتاب در حوزه دین مذهب به رشته تحریر در آورده است.

پایان پیام/ 586